.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديد اساتيد بسيجي دانشگاه‌هاي مازندران از پارس جنوبي

اساتيد بسيجي دانشگاه‌هاي استان مازندران از تأسيسات پالايشگاهي فازهاي 4 و 5 شركت مجتمع گاز پارس جنوبي در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس بازديد كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي، اساتيد بسيجي دانشگاه‌هاي استان مازندران با همراهي نمايندگاني از واحدهاي ايمني، حراست، بهره‌برداري، يوتيليتي و روابط عمومي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي، از تأسيسات پالايشگاهي فازهاي 4 و 5 پارس جنوبي در منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس جنوبي بازديد كردند.
در اين بازديد، كارشناسان اتاق كنترل، در ارتباط با فعاليت‌هاي پالايشگاه از جمله ظرفيت توليد گاز در پالايشگاه فازهاي 4 و 5 پارس جنوبي، فرآيند شيرين‌سازي گاز، نحوه توليد گوگرد و صادرات آن، تثبيت ميعانات گازي و صادرات آن، نحوه انتقال گاز از سكوها به پالايشگاه و ... به اساتيد بازديد كننده توضيحاتي ارائه كردند.
از ديگر برنامه‌هاي اساتيد بسيجي دانشگاه‌هاي استان مازندران، مي‌توان به بازديد از پالايشگاه گازي در دست احداث فازهاي 9 و 10 پارس جنوبي، پروژه‌هاي پتروشيمي، مجتمع بندري پارس، پروژه‌هاي زيربنايي و ديدار از خليج زيباي ناي‌بند در عسلويه اشاره كرد.
پالايشگاه فازهاي 4 و 5 شركت مجتمع گاز پارس جنوبي با توليد روزانه 57 ميليون مترمكعب گاز، 85 هزار بشكه ميعانات گازي و 400 تن گوگرد، سومين پالايشگاه اين شركت است كه در فروردين ماه 1384 به بهره‌برداري و توليد رسيده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.